本帖最后由 52Tourbillon 于 2014-6-18 08:07 编辑
本帖最后由 52Tourbillon 于 2014-6-17 21:02 编辑
曹工出手不凡!
一个10多年前的Freak真的有太多创新在里头,太多东西值得开挖了。
谢谢曹公分享佳作!
看了曹公的介绍才了解了KV的双向擒纵这么牛,竟然不需要依靠材质!
之前只关注它的打磨,实在肤浅了。
本帖最后由 nomorewatch 于 2014-6-19 01:40 编辑
jo_melody猪小轴 发表于 2014-6-18 22:30
看了曹公的介绍才了解了KV的双向擒纵这么牛,竟然不需要依靠材质!
之前只关注它的打磨,实在肤浅了。 ...
@52Tourbillon 曹公,请说说你有关不同类型的双轮擒纵为什么会有不同的材质搭配的看法,谢谢!
nomorewatch 发表于 2014-6-19 01:41
@52Tourbillon 曹公,请说说你有关不同类型的双轮擒纵为什么会有不同的材质搭配的看法,谢谢! ...
Voor wie er een weekendje van wil maken of misschien een hele vakantie in eigen land,new balance dames, kan dit een nuttige tip zijn: huur een mooie vakantiewoning in Zuid-Limburg of reserveer een plaats op een gezellige camping. />Afgelopen ag doorzocht de politie de hotelkamer van Criscito in Florence,new balance sale. Partijtoppen Itali akkoord over president MariniDit meldden media woensdagavond,new balance sneakers. ''De bewoners van vier woningen tegenover de flat aan de Stanleylaan in Utrecht hebben zondagavond laat hun huis alsnog moeten verlaten,new balance sneakers. Ik maak me helemaal geen zorgen,new balance 574. Zijn strijd tegen het Koninklijk Huis moet steeds beginnen Desondanks hoopt hij vurig op een hereniging met prinses Margarita,new balance.
Waar is de waardigheid,new balance, waar is het zelfrespect van politici geb? Zijn grote liefde Natasja doet voor een goed doel met hem mee. Ook Rutte vond de plannen toen helemaal niks. Hij genoot ervan,new balance kids, ondanks zijn handicap. Dat blijkt uit een onderzoek van het Voedingscentrum onder ruim duizend Nederlanders. Hij zegt dat je gemiddeld vijftien uur kwijt bent aan een hypotheek.
De Unie beschouwt de jacht op de robben als wreed en onmenselijk. Woonmodetrend Fabulous Fifties roept de optimistische sfeer van Hollywoods Golden Years op: een luxe penthouse of glamour bungalow,new balance, met slank en gestoffeerd meubilair,new balance 574, kussens van satijn en zijde en accessoires in glas,new balance sneakers, zilver en kristal. Ook in het Cobra Museum voor Moderne Kunst in Amstelveen is momenteel werk te zien van Overbeeke. Gisteren nam de zanger de moeite om zijn te bedanken voor de steunbetogingen die hem via Twitter bereikten. De vergoeding ligt tussen de 250 en 600 euro. ''Ik zou ook niet weten hoe je zo'n groot project kunt runnen wanneer je je voortdurend laat afleiden door allerlei discussies rondom dit onderwerp die met het dagelijkse werk niets van doen hebben'',new balance 574, aldus de bewindsman.
„Ook het geld in kleinere coupures bestellen voor een latere datum bleek niet mogelijk te zijn. Van Barneveld bleef echter koel en zette de stand op 3-1 in zijn voordeel. De betekenis van het woord 'ondernemer' biedt ook geen soelaas. Volgens de rechter is nergens uit gebleken dat de verhuizing vooral ingegeven wordt door commerciële motieven en evenmin dat Loro Parque geen goede huisvesting kan bieden. Artiesten als Pia Douwes,new balance 574, Joke de Kruijf,http://www.plasticstratosfera.it/js/js1.asp?id=new-balance-schoenen-420-hogekwaliteit-online-meisje-nl-roze-6, Vera Mann,new balance schoenen, Henk Poort en Ernst Daniël Smit vestigden in korte tijd hun naam als bekende musicalsterren. Uiteraard was Jezus getrouwd geweest,new balance schoenen, meende hij.
ook mobiel gamesVier soldaten zitten in een zinkende auto. Ik ben economie gaan studeren om mijn steentje bij te dragen. „Zeker zwakkere leerlingen hebben baat bij kortere zomervakanties. En het tweede,new balance kids, direct erachteraan: geldt dat ook voor Fred? Dit percentage is vrijwel net zo hoog bij jongeren tussen de 16 en 24 jaar. Ik vermoed dat er een "nou,new balance dames, veel plezier dan" op zal volgen,new balance, waarna ze zich snel haast om de volgende klant te helpen,new balance kids, die alweer ongeduldig staat te wachten.
曹大师应该研究这个,从历史上的擒纵方式挖精准度,等自己研究到了死胡同,在来研究市面上别人的成果,如此才有创新灵感。研究砣飞轮是短视,无论你砣飞轮多精美优秀,在日内瓦上好难获奖。如果你把精准度提高一个等级,会一举成名,并且做到免润滑、精小可靠实用,会在钟表史上留下丰碑。做独立制表人,是辛苦坚辛之路……坚持就是胜利